Thursday 22 August 2013

Vitamin E, vitamin Cantik!


Assalammualaikum readers.


Lama tak bersiaran langsung kat belog ni. Dah macam kaku plak jari sebab dah lama tak menaip entry2 baru. hehehe..Okeh2, lets start sharing. Intro je nak panjang kan. Today , rasa nak membebel sikit pasal vitamin E yang orang kate bagus sangat tu untuk cantik, untuk hilang parut jerawat la, untuk muka glowing, haa,macam2 lah.. Meh aku sahare ape yang aku tau pasal vitamin E ni.. Ni gambau nye, nanti ada yang tertanya2 macam mana la ghupenye vitamin E ni. Haa, ni dia...


Apa fungsi Vitamin E ni?
  • Vitamin E ni boleh buat orang awet muda .
  • Vitamin E boleh membaiki peredaran darah, memperbaiki tisu, rawatan PMS
  • Vitamin E boleh mengurangkan parut jerawat dan kulit makin cerah. ni ada testimoni dari customer aku sendiri
  • Vitamin E boleh meningkatkan kesuburan untuk lelaki & juga wanita
  • Vitamin E boleh menjadikan kulit dan rambut sihat, cantik & lebat
  • Vitamin E boleh merawat masalah keintiman
  • Vitamin E boleh merawat masalah seksual lelaki
  • Vitamin E boleh  boleh dijadikan sebagai masker semulajadi. Haa, nak tau macam mana vitamin E boleh jadi masker?(2 in 1ni) .. next entry nanti aku cerita.


Haa. see, bagus ke tak bagus vitamin E ni, uols nilai lah sendiri.


Asif, malam ni just entry pendek je sebagai mukadimah , next entry akan ku cerita apa kandungan dalam vitamin E yang boleh buat ramai orang jatuh cinta dengan vitamin Cantik ni. 
Lastly, ada testimoni dari customer cantik aku ,yang nak kulitnya bertambah cantik lagi .Thanks awak sebab berpuas hati dengan Shaklee. Next time, jangan malu2 nak order shaklee dengan akk ye.. 
testimoni : kulit cerah lepas beberapa minggu consume Vitamin E

Berminat nak mencuba produk Shaklee?

Hubungi saya Pengedar Sah Shaklee Anda

~ Fazilah bt Md Noor
~ Shaklee ID: 949161
~ sms|whatsapp: 013-9152315
~ Emel: pu3_farisya@yahoo.com




See uols next entry,


Bye..

Assalammualaikum




No comments:

Post a Comment